خداوندا......
قاصدک
یک شنبه 20 فروردين 1398برچسب:, :: 10:40 ::  نويسنده : الهام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خداوندا با تو سخن می گویم
از عشق
آن میل شدید درونی
آن جادوی جاودانی
آن عطش کاشتن و درو کردن
آن عظمت فکر کردن و دیدن
آری خداوندا از تو می پرسم
کجا رفته است آن تکثر روح نیک تو
اگر درون نیک است پس اینها چیست
صدای قناری در قفس از برای چیست
خداوندا از تو می پرسم
اگر آدم اشرف مخلو قات است
اگر او کمال آفریده ها است
پس چرا حقارتش می بینی
پیش مخلوقات
او را که افسارش باز کردی وگفتی برو تا باز گردی سوی من
خداوندا از تو می پرسم
کدامین مالک گله اش را دست گرگ می سپارد
که تو گرگ را مبصر کلاس ما کردی
ما در زمین همه بنده شیطانیم
اگر خود را گول نزنیم
او ما را حکمرانی می کند
هر چه خواهد می دهد و هر چه می خواهد گیرد
الا جان که از آن توست
خداوندا از تو می پرسم
آیا نمی خواهی ظاهر کنی آن حقیقتی که وعده داده بودی
آن قیامتی که ما را از آن ترسانده بودی
خداوندا پس کجا خوابیده آن ناجی که ما را قول امید داده بودی
امید در انتظارش یاٌس را می نوشد
و خداوندا از تو می پرسم
کی می شود دیگر از تو نپرسم

 



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت15:58---20 دی 1391
وبلاگ قشنگ وپر محتوایی دارید
با افتخار لینک شدید


lovelorn
ساعت18:26---1 آذر 1391
سلام کفشدوزک وب جدیدت مبارک امیدوارم موفق باشی


موج دریا
ساعت8:27---24 آبان 1391
سلام الی جونی خوبی؟
متن زیبایی بود
با آپ جدید منتظر حضورت هستم خوشحال میشم


مریم...
ساعت18:13---9 مهر 1391
تـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــو را هیچوقت آرزو نخواهم کـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــرد، هیچوقت!
تـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــو را لحظه های خواهم پـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــذیرفت که خودت بیایی،
بـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــا دل خود،
نـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــه با آرزوی من


reza
ساعت7:25---6 مهر 1391
در سکوت می توان نگاه را معنا کرد و آن را با عشق به دل پیوند زد می توان بهار را به دیدار برگهای خزان زده برد و برای رازقی های امید از عطر دوست داشتن گفت می خواهم سکوت کنم و تنها به حرف نگاهت گوش کنم.

مهری
ساعت11:40---26 شهريور 1391
الهام جان سلام
دل نوشته ها تو @خیلی دوست دارم
خوشبحالت که میتونی بنویسی
ببخشید که چیزی برای گفتن ندارم جز سلام چون من سکوت و بیشتر دوست دارم
دوست دارم بخونم و بشنوم تا بگم و بنویسم
موفق باشی


reza
ساعت7:31---18 شهريور 1391
اگه میخواى یكــــــیو از دست بــدى.
.
.
.
.
.
.
فقط كــافـیـه دوســـــــــــتـش داشـته باشـى ....
هــــــــــــــــــمـیـن كـــــــــافـیـه .. .. .. !!!!!!!!


مهری
ساعت10:42---14 شهريور 1391
سلام

Amin
ساعت14:41---22 تير 1391
slm eli joooon nistiiii?
kojayi?



reza
ساعت5:46---10 خرداد 1391
می توان تنها شد
می توان زار گریست
می توان دوست نداشت و دل عاشق آدم ها را ، زیر پا له کرد !
می توان چشمی را ، به هیاهوی جهان خیره گذاشت
می توان صدها بار ، علت غصه دل را فهمید !
می توان ....
می توان بد شد و بد دید و بد اندیشه نمود
آخرش هم تنها ، می توان تنها رفت
با جهانی همه اندوه و غم و بدبختی ...
یادگاری ؟! همه جا تلخی و سردی و غرور
فاتحه ؟! خوب شد رفت ! عجب آدم بدخلقی بود !!!
ولی ای کودک زیبای دلم ، آن ور سکه تماشا دارد :
شهری از مردم آبی سرشار ، آسمانش و زمین ، عین آن شهر
ولی
من و تو با همه ی آدم هاش ، غرق احساس غروریم به عشق !
دل هر آدم عاشق که شکست دل ما می شکند !
همه جا لبخند است و زمین ، مفتخر است به تن سبزی که
ضرب گام من و تو ، بر دلش می پیچد
من و تو خوشبختیم ، ما خدا را داریم
ما غم چلچله را ، وقت بوسیدن دستان بهار
مثل یک شعر قشنگ ، از دلش می خوانیم
ما به باران گفتیم : که کمی آهسته ! غنچه پاک دعا در خواب است
او قرار است که روزی ، روی اندیشه و ایمان ،
بین احساس شکوفایی و آرامش دل
تا دم پنجره سبز خدا ، سبز شود ...


maryam
ساعت20:19---27 ارديبهشت 1391
damet garm

باران
ساعت21:22---17 ارديبهشت 1391
آپم

پیشاپیش روز مامان های خوبمون مبارک



قاصدک
ساعت8:55---12 ارديبهشت 1391
روزها رفتند و من ديگر

خود نمي دانم كدامينم

آن من سرسخت مغرورم

يا من مغلوب ديرينم؟

سلام
ممنون که به کلبه ما سر زدید
وب شما هم نوشته های زیبای داره

دوست داشتید تبادل هم میکنیم .


رضا
ساعت17:18---11 ارديبهشت 1391
سلام الهام خانم ادرس وبلاگ و عوض کردم مرسی که اطلاع دادی

باران
ساعت11:08---10 ارديبهشت 1391
سلاممممممم آجی جونم

عوض کردم آدرسو

مرسیییییییییییی که خبرم کردی


نگين
ساعت16:01---8 ارديبهشت 1391
واييييييييييي الي جون چه قالب با حالي. هيچ سر نميزني خانومي.

باران
ساعت23:41---5 ارديبهشت 1391


آپم گلکم


babak
ساعت13:05---5 ارديبهشت 1391

سلام
ممنون از نظرت وبلاگ زیبا و خوبی داری
هم از نظر مطالب و قالب
امیدوارم موفق باشید
بدرود


Reza
ساعت12:34---5 ارديبهشت 1391
link shooodi aziz vali man esme webamoo tu linkat nemibinamhaaaaaaa

Reza
ساعت13:52---4 ارديبهشت 1391
rasti age dooos dashti manooo ba esme
مطالب عاشقانه_عکس عاشقانه

belink bad bia bego ba che esmi belinkametoooooon


Reza
ساعت13:47---4 ارديبهشت 1391
sallam mamnon k b webe khodet umadi v sar zadi engar haletam k kheyli khoshe kash hame m3le u boooodan dg hame y joori y javooone piran m3le in k vaze u khobe khodarooo shoookr bazam bia b webe khodet sar bezan

hamedjoon
ساعت13:44---4 ارديبهشت 1391
سلام
وبلاگ زیبایی داری و مطالب قشنگی گذاشتی بهت تبریک میگم . ممنون از این که به وبلاگم سر زدی .
پیروز و موفق باشی


آلاله
ساعت10:02---1 ارديبهشت 1391
ابجی الی وبت خیلی خوشمله...

موج دریا
ساعت13:23---29 فروردين 1391
مرسی الی جونم

بازم بیا عزیزم


نفس
ساعت10:29---29 فروردين 1391
یک نفر در همین نزدیکی ها

چیزی به وسعت یک زندگی برایت جا گذاشته است...

خیالت راحت باشد

آرام چشم هایت را ببند

یک نفر برای همه ی نگرانی هایت بیدار است...

یک نفر که از تمام زیبایی های دنیا

تنها تو را باور دارد.


jts
ساعت9:30---29 فروردين 1391
سلام وبلاگت دوست داشتنیه.ایول
***********************
من*هنر*افتخار*ايران
-اگه عاشق بازيگري هستي و نياز به تمرينات
متدها و تکنيکهاي حرفه اي و تخصصي داري(بدون هزينه).0
-اگه عاشق سينما هستي و ميخواي از روز تولد سينما در جهان خبر داشته باشي
-اگه به نمايش (تئاتر)علاقه داري ميخواي بدوني چه طوري بوجود اومده
-و کلي چيز هاي مفيد و کار امد
حتما به
من*هنر*ايران*افتخار
www.jtsart.loxblog.com
سر بزن
وبلاگي براي بهترين ها با متد هاي تخصصی استانيسلاوسکي و..........=D D


موج دریا
ساعت13:54---28 فروردين 1391
سلام الهام جان
قشنگ بود
خداکنه زودتر بیادتا سوال همه ما به جواب برسه
خوشحال میشم به منم سر بزنی واگه دوس داشتی تبادل لینک کنیم
منتظرم عزیزم


reza
ساعت7:46---28 فروردين 1391
سلام الهام جان @ اره راست می گی کسی ارزش عشق نمی دونه ای کاش همه ارزش عشق و می دونستن

نفس
ساعت10:19---23 فروردين 1391
ز مردم دل بکن یاد خدا کن / خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم / غنیمت دان و ما را هم دعا کن
سلام وب قشنگي داري من شمارو لينك كردم اگه شماهم دوست داشتي با نفس لينك كن ممنون


moein
ساعت8:25---22 فروردين 1391
ممنون از نظرت الهام جان

reza
ساعت15:08---20 فروردين 1391
سلام الهام خانم شما هم وبلاگ بسیار زیبایی دارید @ الهام خانم مگه ما دل نداریمپاسخ:سلام آقا رضا از این که از وبم دیدن کردی ممنون ولی اکثر پسرا دل ندارن خدایی دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کفش دوزک و آدرس lovegirl90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 28987
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1

كد ماوس

1

2
دریافت کد جملات شریعتی
3